Fasiliteter

GÅRDEN
"Jeg vil bygge meg en gård" Her har barna kontakt med dyrene, får være med på riding med ponnien vår og kose med kaninene. Vi er i hønsehuset hver dag og samler egg og gjør det fint for hønsene. Barna får også være med på andre ting som hører til gården!

GRILLHYTTE

Ute på området vårt har barnehagen egen grillhytte. Her kan vi fyre i gruen og grille pølser, lage mat, eller bare varme oss litt. Her har vi god plass til både store og små.

SNEKKERBOD

"Snekkerboden hopp fallera, og snekkerboden hopp fallerei....!!"
Vi er så heldige å få ha vår egen snekkerbod. Den ligger rett utenfor barnehagen. Her får barna snekret og saget, og vi laget masse flotte ting!

LEKEPLASS I SKOGEN

Ute på området vårt i skogen har vi vår egen lekeplass. Her kan vi disse, klatre og balansere, og virkelig få utfordret grovmotorikken vår! Her er det en båt som vi har laget, det er slengdisser og zip-line. Det er også mange fine trær og kratt som vi kan gjemme oss under.